ელექტრონული კომერციის გიგანტები მდედრობითი სქესის მომხმარებელთა მოსაზიდად ერთიანდებიან

0

ჩინეთის რიგით მეორე უმსხვილესმა ელექტრონული კომერციის გიგანტმა JD და მოდის წამყვანმა პლატფორმამ Meili Inc ხუთშაბათს ახალი ერთობლივი საწარმოს შექმნის შესახებ განცხადება გაავრცელა. JD იმედოვნებს, რომ ახალი საწარმოს ფარგლებში კომპანიები მდედრობითი სქესის მომხმარებელთა მოზიდვას შეძლებენ.

ახალი კომპანია სოციალური კომერციის პლატფორმის აშენებას და მისით მოქმედებას გეგმავს. საერთო სოციალური კომერციის პლატფორმა WeChat-ის მეშვეობით იმუშავებს. ეს პლატფორმას და მის სავაჭრო ობიექტებს ინოვაციური და ინტერაქტიული თვისებების მქონე ფართო მომხმარებელთა ბაზაში შეღწევაში დაეხმარება. პლატფორმა ხელს შეუწყობს უფრო მეტი სავაჭრო ობიექტის მოზიდვას და პროდუქციის შერჩევას, რომელიც ხელმისაწვდომი იქნება WeChat- ზე. სავარაუდოდ, ელექტრონული კომერციის რევოლუცია მოახდენს მომხმარებელთა შეძენისა და მომსახურების ხარჯების შემცირებას სავაჭრო ობიექტებში, განსაკუთრებით მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის, რომლებიც WeChat- ის სავაჭრო შესვლის წერტილის მეშვეობით შეძლებენ უზარმაზარი სავაჭრო ბრუნვის განხორციელებას.

JD-ის და Meili Inc-ის ერთობლივი ელექტრონული საწარმოს გახსნა მომდევნო თვეში, გაზაფხულის ფესტივალის დადგომამდე იგეგმება.

 

LEAVE A REPLY