[:ka]ინდოელი მომხმარებლის 80% ჩინურ საქონელს ანიჭებს უპირატესობას: მიმოხილვა[:]

[:ka]

ახლანდელი მიმოხილვის მიხედვით, ინდოელი მომხმარებლების 83% ინდურს, ჩინურ საქონელს ამჯობინებს. ინდურ-ინგლისური ყოველდღიური გაზეთის Hindustan Times მიხედვით, ინდოელი მომხმარებლები თვლიან, რომ ინდური საქონლის ფასი მაღალია, მაშინ როდესაც ჩინური საქონლის – უფრო დაბალია, ხარისხი კი მაღალი.

5 გამოკითხვის მიხედვით, ინდოელი მომხმარებლები ფაქტობრივად ყველა კატეგორიაში ჩინურ საქონელს ირჩევენ.

გამოკითხულთა 38% ამბობს, რომ ისინი ჩინური საქონლიდან უპირატესობას მობილურ ტელეფონებს და სხვა ელექტრონულ მოწყობილობებს ანიჭებენ, 15% –  საოჯახო საქონელსა და დეკორატიულ ნივთებს ირჩევს, 10% კი ჩინურ საქონელს სასაჩუქრედ იყენებს.

ჩამოთვლილიდან ყველა კატეგორიის მომხმარებელი 37% აღმოჩნდა.

მეორე მხრივ, ინდოელ მომხმარებლებს უფრო მაღალი წარმოდგენა ჰქონდათ ჩინურ საქონელზე, ამიტომ მათ ისურვეს, “დამზადებულია ჩინეთში” – ნიშნის მითითება ყველა ჩინურ საქონელზე.

ინდოელი მომხმარებლების დამოკიდებულების მიხედვით, ინდოეთსა და ჩინეთს შორის საგარეო სავაჭრო დეფიციტია.

მომდევნო გამოკითხვის მიხედვით, რომელიც ინდოელ მომხმარებლებს ისევ ჩაუტარდა, იმის შესახებ, თუ როგორ შემცირდეს ინდოეთსა და ჩინეთს შორის საგარეო სავაჭრო დეფიციტი, 56% ფიქრობს, რომ ინდოეთმა უნდა აკრძალოს ჩინეთიდან გარკვეული კატეგორიის საქონელის იმპორტი. 21% –  ფიქრობს, რომ ინდოეთმა უნდა სცადოს და გაიტანოს გარკვეული ელექტრონული პროდუქცია ჩინეთში.

[:]

კომენტარის დატოვება