[:ka]
მილანის მოდის კვირეული მხოლოდ Gucci, Fendi და Prada არ არის.
Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) – ის მიერ შემუშავებულ სიაზე დაყრდნობით, 4 ჩინელი დიზაინერი საკუთარ ბრენდს, მილანის მოდის კვირეულზე, გაზაფხული-ზაფხული 2018- ზე საკუთარ კოლექციას წარადგენს.
მოდის გავლენიანი ბრენდები, როგორებიცაა Gucci, Alberta Ferretti, Max Mara, Fendi, Prada და Moschino საბოლოო კოლექციებს წარადგენენ შემდეგი სეზონისთვის.
ანჯელ ჩენმა, რომელის შემოდგომა/ზამთრის 2017 კოლექციის დებიუტი Mercedez-Benzi – ის ჩვენებაზე შედგა, მეორე კოლექციის წარდგენას კი CNMI – ზე გეგმავს.
Business Of Fashion – ის ანგარიშის მიხედვით, შანხაიში დაარსებულმა Central Saint Martins- მა ღიად განაცხადა, რომ მილანს უფრო განვითარებული ბაზარი აქვს ახალგაზრდა დიზაინერებისთვის.
ასახსნელად, მან გაიხსენა საკუთარი გამოცდილება როდესაც ესტუმრა Milano Unica – ს, რომელიც პარიზის Premiere Vision- ს საერთოდ არ ჰგავს. “სამი დღით ვესტუმრე მილანს, უფრო მეტად დიდ ბრენდებთან თანამშრომლობენ, თუმცა ღია დამოკიდებულება გამოავლინეს – როდესაც ვაჩვენე ჩემი ნამუშევრები, ისინი სიამოვნებით დათანხმდნენ ჩემთან თანამშრომლობის იდეას, პარიზის Premiere Vision – თან სტუმრობისას კი მივხვდი, რომ ადამიანები აზიელ მომხმარებლების მიმართ უარყოფითად არიან განწყობილნი”
სხვა ჩინური ბრენდები, რომლებიც ახალი ენერგიის და კრეატიულობის დანერგვას საერთაშორისო მოდის ფლატფორმისთვის აპირებენ არიან: იანგ’წ-ს ANNAKIKI, ოუ მინძიეს Ricostru და თანადამფუძნებლების, ჭუნგ ძიაცისა და ჯენი ნელსონის Tommy Zhong.
მილანის მოდის კვირეული მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე მნიშნვნელოვანი ღონისძიებაა, ლონდონის, ნიუ იორკისა და პარიზის მოდის კვირეულებთან ერთად. ამ წელს მილანი 20-25 სექტემბრამდე, მსოფლიოს გაოცებას სხვა ორი ღონისძიების შემდეგ გეგმავს.
[:]