[:ka]
აშშ-ს საკონსულტაციო კომპანია Interbrand – მა 2017 წლის მეორე ნახევრის წამყვან ბრენდებად Huawei და Lenovo დაასახელა.
Interbrand- ის მონაცემებით, Huawei – ს ბრენდის ღირებულება წინა წელთან შედარებით 14% – ით გაიზარდა და წლიურმა მოგებამ $ 6.68 მილიარდი შეადგინა. Lenovo – ს ბრენდის ღირებულება კი 1% -ით დაეცა. წელს, 100 წამყვანი ბრენდის საერთო ღირებულებამ 1.87 ტრილიონი დოლარი შეადგინა, რაც წინა წელთან შედარებით 4.2% – ით გაიზარდა.
Interbrand – ის მიერ გამოქვეყნებული 100 წამყვანი ბრენდიდან ყველაზე დიდი ზრდა Facebook- ის ბრენდმა განიცადა. გასულ წელს, ბრენდის ღირებულება 48% – ით გაიზარდა და მოგებამ $48.19 მილიარდ დოლარს მიაღწია. ყველაზე ნაკლები წლიური მოგება Hewlett Packard – ის ფირმას ჰქონდა. გასული წლის განმავლობაში ბრენდის ღირებულება 19 % – ით დაეცა. ზარალმა 8.95 მილიარდი დოლარი შეადგინა. Hewlett Packard – ის მსგავსად ზარალი განიცადეს ათეულში მყოფმა ისეთმა კომპანიებმა, როგორებიცაა Coca-Cola, Toyota და IBM. მათი მოგება შესაბამისად, 5%, 6% და 11% – ით შემცირდა.
სიის პირველ ადგილს კი Apple – ის კომპანია იკავებს, ბრენდის 184,15 მილიარდი ღირებულებით.
გთავაზობთ, 2017 წლის ტოპ 10 გლობალურ ფირმას Interbrand – ის მიხედვით.
No 10 – IBM
ბრენდის ღირებულება: $46.83 მილიარდი
No 9 – Mercedes-Benz
ბრენდის ღირებულება: $47.83 მილიარდი
No 8 – Facebook
ბრენდის ღირებულება: $48.19 მილიარდი
No 7 – Toyota
ბრენდის ღირებულება: $50.29 მილიარდი
No 6 – Samsung
ბრენდის ღირებულება: $56.25 მილიარდი
No 5 – Amazon
ბრენდის ღირებულება: $64.8 მილიარდი
No 4 – Coca-Cola
ბრენდის ღირებულება: $69.73 მილიარდი
No 3 – Microsoft
ბრენდის ღირებულება: $80 მილიარდი
No 2 – Google
ბრენდის ღირებულება: $141.7 მილიარდი
No 1 – Apple
ბრენდის ღირებულება: 184.15 მილიარდი
[:]