[:ka]ტოპ 10 ჩინური ბრენდი [:]

[:ka]

55-მა  ჩინურმა კომპანიამ  წლის, ყველაზე ღირებულ  500 კომპანიათა სია შეადგინა.  მოდით, თვალი გადავავლოთ ჩინეთში არსებულ   10 წამყვან კომპანიას.

10 ადგილი :  Tencent ( ტენსენტი )

დაარსდა 1998 წლის ნოემბერში.  Tencent  არის წამყვანი პროვაიდერი, ინტერნეტის დამატებითი მომსახურების ჩინეთში. დაარსების დღიდან, ფირმა  ურყევად ინარჩუნებს პროგრამის მომხბარებელთა რიცხვის ზრდას. მათი მიზანია, გააუმჯობესონ  ადამიანის სიცოცხლის ხარისხი, ინტერნეტის უკეთესი  მომსახურების მეშვეობით.

ბრენდის ღირებულება: $ 22,29 მილიარდი

 

9 ადგილი: Huawei (ჰუავეი)

ჩინური ტრანსნაციონალური კომპანიაა  ტელეკომუნიკაციების სფეროში. დაარსდა 1988 წელს. მას შემდეგ რაც შვედურ ერიქსონს გაუსწრო, ჰუავეი სატელეკომუნიკაციო აღჭურვილობის უმსხვილესი მწარმოებელია მსოფლიოში. ჰუავეის მთავარი საქმიანობაა სატელეკომუნიკაციო ქსელების გამართვა, ოპერაციული და საკონსულტაციო მომსახურებისა და აღჭურვილობის წარმოება როგორც ჩინეთის, ისე მის ფარგლებს გარეთ არსებულ საწარმოებში; ასევე საკომუნიკაციო მექანიზმების წარმოება სამომხმარებლო ბაზრისთვის.

ბრენდის ღირებულება: $ 25,23 მილიარდი

 

8 ადგილი: Agricultural Bank of China (სოფლის მეურნეობის ბანკი)

წინამორბედი ბანკი სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივის ბანკი, დაფუძნდა 1951 წელს.

ბრენდის ღირებულება: $ 28,51 მილიარდი

 

7 ადგილი:  PetroChina  (პეტრო ჩინეთი)

ჩინური ნავთობისა და გაზის კომპანია. 2009 წლის მონაცემებით, მსოფლიოში უმსხვილესი კომპანია  საბაზრო კაპიტალიზაციის მიხედვით. კომპანიის შტაბ-ბინა მდებარეობს, ჩინეთის დედაქალაქ, პეკინში.

ბრენდის ღირებულება: $ 29 მილიარდი 

 

6 ადგილი: Sinopec (სინოპეკი)

სიდიდით მეორე ნავთობისა და გაზის მწარმოებელი  კომპანია ქვეყანაში, პეტრო
ლ  ჩინეთის
შემდეგ.  უმსხვილესი ჩინური კომპანიაა  2006 წლის მონაცემებით.

ბრენდის ღირებულება: $ 29,56 მილიარდი

 

 

5 ადგილი: Bank of China

ბანკი 1912 წელს დაარსდა. 1949 წელს, ბანკმა დაიწყო საერთაშორისო სამსახურის ინტერესების სპეციალიზაცია. თანდატანობით მან განავიტარა საკუთარი ბიზნესი საკუტარი ფილიალების დაარსებით, მსოფლიოს სხვადასხვა ქალაქებში. ჩინეთის ბანკი  შედის მსოფლიოს 20 უმსხვილეს ბანკთა სიაში.

ბრენდის ღირებულება: $ 31.25 მილიარდი 

 

 

4 ადგილი: Alibaba (“ალიბაბა”)

ჩინური საჯარო კომპანია, რომელიც მუშაობს ინტერნეტის სფეროში. ძირითადი საქმიანობაა  სავაჭრო საქმიანობები  კომპანიებს შორის, რომლებიც ხორციელდება B2B სქემით. აგრეთვე, საცალო ონლაინ ვაჭრობა.

ბრენდის ღირებულება: $ 34,86 მილიარდი 

 

 

3 ადგილი: China Construction Bank (ჩინეთის სამშენებლო ბანკი)

ჩინეთის ერთ-ერთი  უმსხვილესი ბანკი. დაარსდა 1954 წლის 1 ოქტომბერს „სახალხო სამშენებლო ბანკის„ სახელწოდებით.

ბრენდის ღირებულება: $ 41,38 მილიარდი

 

 

2 ადგილი : China Mobile 

უმსხვილესი სატელეფონო  ოპერატორი მსოფლიოში. 2004 წელს, კომპანია  შევიდა  ყველაზე ძვირადღირებულ და ყველაზე გავლენიან საჯარო კომპანიათა რეიტინგში. ჩინური სატელეკომუნიკაციო კომპანია China Mobile არის მსოფლიო ლიდერი აბონენტების რაოდენობით.

ბრენდის ღირებულება: $ 46,73 მილიარდი

 

1 ადგილი:  ICBC (ჩინეთის სამრეწველო და კომერციული ბანკი)

ჩინეთის უმსხვილესი კომერციული ბანკი. შედის ქვეყნის უმსხვილესი სახელმწიფო ბანკების  „დიდ ოთხეულში„.

 

ბრენდის ღირებულება: $ 47,83 მილიარდი[:]

კომენტარის დატოვება