[:ka] McDonald’s-ის ახალი ქსელი ჩინეთში[:]

[:ka]

ახალი McDonald’s-ის კომპლექტი,  უფრო სწრაფი გაფართოებისთვის ჩინეთში.

2022 წლამდე, ჩინეთის პატარა ქალაქებში 2000-მდე სწრაფი კვების ობიექტი გაიხსნება.

McDonald’s-ის სწრაფი კვების მსოფლიო ქსელმა ჩინეთთან პარტნიორობა დაიწყო, რაც სწრაფ გაფართოებას გულისხმობს ჩინეთის სხვადასხვა ქალაქებში, ეს გეგმა მომდევნო 5 წელზეა გაწერილი.

[ფოტო/Visual China]

გეგმა, ძირითადად, ჩინეთის მესამე და მეოთხე დონის ქალაქბზე ახდენს ფოკუსირებას, რომელიც  მიტანის სერვისთან ერთად სხვადასხვა ელექეტრონულ სერვისებსაც გულისხმობს.

კომპანიის ინფორმაციით, განვითარებას წელს 250 სწრაფი ობიექტის გახსნა შეუწყობს ხელს, ეს მაჩვენებელი მომავალში ორჯერ გაიზრდება.

ახალი პარტნიორობის – “CITIC Ltd”, “CITIC Capital”, “Carlyle Capital” და “McDonald’s” კომპანნიებმა $2,08 მილიარდი, კონტინენტალურ ჩინეთში და ჰონგ კონგში, ამერიკული სწრაფი კვების ობიექტების ქსელის გაფართოებისთვის დააბანდეს. შეთანხმება 31 ივლისს დამტკიცდა.

[ფოტო/Insideretail]

ახალი კომპანია ამერიკის შეერთებული შტატების ფარგლებს გარეთ, მაკდონალდსის ყველაზე დიდი ფრანჩაიზი გახდება.

“CITIC Ltd” და “CITIC Capital” ერთობლივად ახალი კომპანიის 52%-ს ფლობს, “Carlyle Capital”-ის 28% -ს, ხოლო “McDonald’s”-ის 20%-ს.

ამჟამად, McDonald’s-ი ჩინეთის ტერიტორიაზე, 2500  რესტორანს კონტინენტალურ ჩინეთში და 240 რესტორანს ჰონგ კონგში ხელმძღვანელობს. ახალი კომპანია, უშუალოდ 2000 რესტორანს უხელმძღვანელებს.

McDonald’s-ის გლობალური დომინირების მიუხედავად, KFC-ის ქსელი, რომელსაც “Yum China” -ს კომპანია ფლობს, ჩინეთის სწრაფი კვების ობიექტებიდან ყველაზე მოთხოვნადია, Yum China KFC-ის 5000 რესტორანზე მეტს  ფლობს 1100 ქალაქში.

მაკდონალდსის ახალი პარტნიორობის მიზანი არის მომდევნო 5 წელიწადში გაყიდვების ორჯერ გაზრდა.

“ჩინეთი ძალიან მალე ჩვენი ყველაზე დიდი ბაზარი გახდება ამერიკის შეერთებული შტატების გარეთ”- განაცხადა სტივ ისტერბრუკმა, მაკდონალდსის პრეზიდენტმა და აღმასრულებელმა დირექტორმა.

[ფოტო/Insideretail]

ჭანგ ი’ჩენი, ჩინეთის მაკდონალდსის ახალმა თავმჯდომარემ განაცხადა, რომ რესტროსნის ლოკალურ დონეზე ფლობა, კომპანიის შიდა სამეწარმეო სურვილს გაამძაფრებს.

მჭიდროდ დასახლებულ ჩინეთში მზა საკვების ძლიერი მოთხოვნის უზრუნვეყოფისთვის ჭანგმა ისტერბრუკს განუცხადა, რომ აუცილებელია ჩინეთის ბაზრისთვის მორგებული ინდივიდუალური პროგრამული სისტემის შექმნა და მაკდონალდსის IT-ჯგუფის მხარდაჭერა ჩინეთის ბიზნესისთვის.

ჩინეთის McDonald’s-ის თავმჯდომარის განცხადებით, CITIC-ს  ჩინეთს მასშტაბით 1400 ბანკის ფილიალი აქვს, ახალი კომპანიის ძირითადი მფლობელები მსოფლიო სტანდარტებს აკმაყოფილებენ: ფულადი სახსრებით, უძრავი ქონების ბაზრის ექსპერტიზით, მომმარაგებლის ქსელით, საცალო ვაჭრობით, სამომხმარებლო პროდუქციითა და ტექნოლოგიებით, ამავე დროს McDonald’s-ის ბრენდირებით, მათთვის გამარჯვების ფორმულაა.

ჯეისონ იუმმა, Kantar Worldpanel China-ის ფირმის  გენერალურმა მენეჯერმა, რომელიც მყიდველის ქცევებს შეისწავლის განაცხადა, რომ  CITIC, მესამე და მეოთხე დონის ქალაქებში ბევრ ფილიალს ფლობს და, ამიტომ კარგად ესმით ადგილობრივი ბაზარი,  მათ შესაძლებლობა ექნებათ დაეხმარონ McDonald’s-ს ახალი რესტორნებისთვის შესაბამისი ვებ-გვერდების მოძიებაში და გააცნონ სასარგებლო ინფორმაციას უძრავი ქონების შესახებ.

[:]

კომენტარის დატოვება