მობილური აპლიკაციები – ყოველი დღის განუყოფელი ნაწილი

0
[ფოტო/China Daily]

მობილური აპლიკაციები

ჭკვიანი მოწყობილობების მიერ შეცვლილი უკვე არსებული უნარ-ჩვევები, 35 მილიარდი ამერიკული დოლარის ღირებულების ბაზრის შექმნას შეუწყობს ხელს.

სიმართლე იქნება იმის თქმა, თუ ვიტვით, რომ ბოლო წლებში სმარტფონებისადმი ადამიანების მიჯაჭვულობა თანდათან გაძლიერდა, ასეთი ადამიანების რიცხვი კი მუდმივად იზრდება. სმარტფონებისადმი განსაკუთრებული დამოკიდებულებით გამოირჩევიან ჩინელებიც. ჩინეთში, ყველაზე კარგად განვითარებული მობილური გადახდები სმარტფონების ყოველდღიურ გამოყენებას კიდევ უფრო მეტად უწყობს ხელს. ამ აპლიკაციის მეშვეობით თქვენ ნებისიერ დროს, ნებისმიერ ადგილას შეძლებთ შეიძინოთ ან მოიხმაროთ თქვენთვის სასურველი რამ და თან, რაც მთავარია საფულისა და რიგში დგომის გარეშე. გარდა ყოველდღიური მოთხოვნილებების დაკმაყოფილებისა, სმარტფონები კომუნიკაციისა და გართობის საუკეთესო საშუალებაცაა.

ჩინეთის ინტერნეტ ქსელის საინფორმაციო ცენტრმა CNNIC გამოაქვეყნა ქვეყანაში ინტერნეტ მომხმარებელთა დღევანდელი რაოდენობა. მათი მონაცემებით, დღეს ჩინეთში 772 მლნ ინტერნეტ მომხმარებელია. CNNIC-ის, 31 იანვრის ანგარიშის თანახმად, სმარტფონის მომხმარებელთა დაახლოებით 70%-მა განახორციელა მობილური აპლიკაციით ანგარიშსწორება, ხოლო მომხმარებელთა 40%-მა საკვების ონლაინ შეკვეთა.

თუმცა, რომელია ის აპლიკაციები, რომელსაც ყველაზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს და რომელთა მიმართაც ინტერესი მუდმივად იზრდება? – CNNIC-ის მონაცემებზე დაყრდნობით ასეთ აპლიკაციათა შორის ფულისა და დროის დაზოგვის აპლიკაციები ლიდერობს.

აღნიშნული საკითხის კვლევით მუდმივად ინტერესდება პეკინში მოქმედი მობილური ინტერნეტის კვლევითი ინსტიტუტი Cheetah Global Lab. მობილური ინტერნეტის კვლევითმა ინსტიტუტმა გამოაქვეყნა ტოპ 10 აპლიკაციის სია, რომელიც ყოველკვირეული აქტიური შეღწევადობის მაჩვენებელს განაპირობებს (ძირითადად მომხმარებლების რიცხვი, რომლებიც სულ მცირე კვირაში ერთხელ მაინც იყენებენ მობილურ აპლიკაციებს). მათ შორის ლიდერობს საზიარო ველოსიპედების აპლიკაცია, საბანკო საქმე და სიახლეები, ახალი სასურსათო მიწოდება, მობილური გადახდა, მშობლების აპლიკაცია (მუდმივი კავშირი ბავშვებთან).

[ფოტო/CHINA DAILY]

 

LEAVE A REPLY